Érdekelnek ingyen cuccok, termékminták, nyereményjátékok, autó nyeremény, ingyenes pénz nyeremény, utazás nyeremény? Akkor itt a helyed!

Coca-Cola - Nyerj a haverokkal!

Ibiza
Napi nyeremények: egyedi pendrive, szabadidős programajánlat, fülhallgató elosztó, egyedi fülhallgató, egyedi strandtörölköző, limitált kiadású Garage Store póló. Heti nyeremények, nyerő időpontokhoz kötötten: DC cipő vásárlási utalvány, Sony Xperia Z telefon + Smart Watch csomag, Sony Xperia Z tablet. Főnyeremény: 1 db 5 fős utazás Ibizára. A nyereményút tartalmazza: 5 fős transzfer Bécsbe (oda-vissza), repülőjegy (oda-vissza), reptéri illeték, repülőtéri asszisztencia, reptéri transzfer, szállás, ellátás, angol nyelvű helyi asszisztencia, fejenként 1 db (összesen 5 db) belépő a Pacha klubba. Játék vége 2013. augusztus 31. Vásárláshoz kötött. Küldte sofi a fórum oldalra. Köszönjük neki!
részletek (katt ide)

8 megjegyzés:

  1. 5x nyerési esély! 29.kupaknál járok és semmi. Nagy kamu az egész. Végig olvastam a fórumokat és a promóciós nyereményeken kívül mint pl.: hűtőmágnes nem nyert senki komolyabb ajándékot.

    VálaszTörlés
  2. Okosan ki van ez találva, hogy minél könnyebben elcsalható legyen a játék. Aztán ne legyen igazam.

    A korábbi játékokban garanciát jelentett, hogy a közjegyző jelenlétében kisorsolt kódot tartalmazó nyerő kupakot be kellett tudnia mutatni a nyertesnek. Ebben a játékban azonban nem így van. Nem a kóddal nyerhetsz (azonnali nyereményt), hanem az IDŐPONTTAL, amikor beküldöd. Azzal is csak akkor, HA reggel 7 és este 9 között küldted be. A vonatkozó rész a játékszabályzatból ugyan kiköti, hogy az időpontok titkosak, csak hát erre semmilyen garancia nincs, hiszen nem ellenőrzi közjegyző az adatbázis lekérdezéseket, csak az időpontok megállapítását felügyeli. De még ha ellenőrizné sem lenne semmilyen garancia arra, hogy a biztonsági mentésekhez nem férhet hozzá senki. Azt sem tudjuk meg, hogy az időpontok valóban titkosítva vannak e.

    Egy szó mint száz, mint programozó-rendszergazda azt kell mondanom, NAGYON meg lennék lepve, ha ezt az adatbázist valóban úgy tárolnák, hogy ne legyen megvalósítható a csalás.

    Idézet a szabályzat idevágó részéből:

    "A Szervező a Játék megkezdése előtt, elektronikus sorsoló program segítségével határozza meg a napi és a heti nyereményekhez tartozó véletlenszerűen kiválasztott nyerő időpontot, minden nap 07 óra 00 perc 00 másodperc és 20 óra 59 perc 59 másodperc között, másodpercnyi pontossággal, napi 80 darab nyerő időpontot, a heti nyeremények esetében minden naptári hét – mely hétfőtől vasárnapig tart - minden napjának 07 óra 00 perc 00 másodperce és 20 óra 59 perc 59 másodperce között heti 20 darab nyerő időpontot, a Játék teljes időtartamára. A nyerő időpontok mindenki számára titkosak."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért már nyertem egy pendrivet :) eddig több mint 300 kódot küldtem be.

      Törlés
  3. Így kell ezt csinálni!
    Nyereményjáték,promóció,"Haverok"+minden.
    Nesze semmi,fogd meg jól.

    Talán a fődíjat megnyeri valaki stratégiai megállapodás-"Ocsmány Vigyor"-alapján.

    Gratulálok Coca-Cola.

    Ui.:Sajnálom,hogy a Coca-Cola is csak lehúzni akar,bár lehet,hogy én vagyok a naiv.

    VálaszTörlés
  4. Én nyertem a csapatommal egy DC cipővásárlási utalványt. Azt írta mindegyikőnknek, hogy a csapatod nyereménye egy 20000Ft-os ...! Na most ha valóban egy db 20ezres, akkor miért van az hirdetve, hogy csapatban nagyobb az esélyed!? Egyenlőre várnunk kell, hogy tájékoztassanak minket, hogyan vehetjük át a nyereményt. Amint lesz fejlemény, írni fogok ide, hogy miként tovább... Üdv. Robi Carlos

    VálaszTörlés
  5. Én vagyok ismét... Én/mi nyertünk DC utalványt. A Coca megküldte a csapatomnak, 5 x 20e Ft-ost küldtek. Levásároltuk. THANK YOU Coca-Cola... :D

    VálaszTörlés
  6. Most vettem észre, hogy az egyik kupakban szám van:144 XTc ZWRRE KD2YL lehet,hogy már lejárt és nem is nyert.Érdekelne,ha időben beküldöm nyerő volt-e kupak. üdv Károly

    VálaszTörlés
  7. Most vettem észre a kupakban lévő számokat érdekelne nyerő volt 144XTc ZWRREKD2YL üdv Károly

    VálaszTörlés