Érdekelnek ingyen cuccok, termékminták, nyereményjátékok, autó nyeremény, ingyenes pénz nyeremény, utazás nyeremény? Akkor itt a helyed!

Neovia.tv - Ingyenes elszállásolás

Spanyolország (Cala Santanyí)
1. Reklámokat nézel: véletlenszerűen kiválasztott hotel reklámfilmjének megtekintése. Ez jogot ad Neked 5 promóciós szállásra 2 személy részére. 2. Kapsz egy azonosítót: Töltsd ki az űrlapot, megadva a kézbesítési címet az azonosítónak, ami mentesít Téged az elszállásolás díjának megfizetése alól. 3. 1000 hotel közül választhatsz: Az azonosító 6 hónapig érvényes. Válassz szálláshelyet a katalógusból, foglalj szállást, és üdülj! Küldte Anonim a fórumba. Köszönjük neki!
ingyen cuccok, nyereményjáték fórum (kattide)
részletek (katt ide)

9 megjegyzés:

  1. Ebben az egészben csak az az átverés, hogy az ellátást kell kifizetni, ami többe kerül mint maga a szállás. Bármely utazási cégnél, vagy kupon brigádnál, sokkal olcsóbbak az utazási lehetőségek, félpanzióval. Sem elérhetőség, sem kommunikációs csatorna, csak porhintés a szegény magyar szemébe, aki örül, hogy a kevéske pénzéért végre üdülhet. Nem érzitek úgy, hogy ez már tényleg pofátlanság?

    VálaszTörlés
  2. Küldték az e-mailt, megnéztem, megörültem, nem vagyok teljesen naív, informálódtam a neten, ledöbbentem, szomorú vagyok hogy eddig süllyednek egyesek.

    VálaszTörlés
  3. Ez az egész valóban egy nagy KAMU, ami-csatlakozva az előttem szólókhoz-tényleg egy hatalmas pofátlanság!!!

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom az előttem szolokhoz. Nem mind arany ami fénylik!!!!

    VálaszTörlés
  5. Én is nyertem ilyen csekket !! :) Be is fizettem a 3000 Ft -ot . :( Na ! Itt csesztem el ! Ne menjetek bele ilyen üzletekbe mert egy hatalmas átverés ! Ilyen aljas pofátlan emberek mint ezek a földön nincsenek ! apró betűvel odaírják hogy a szállás ingyenes csak az ellátási díjat kell fizetni . Ám azt nem írja hogy az többe kerül mint ha csak simán kiveszel egy szobát ! Engem már becsaptak . Ti ne hagyjátok magatokat !!!

    VálaszTörlés
  6. amit eddig irtak igy igaz .ellátás dupla annyi mint 1 utazási irodánál. tudom ,higgyitek el.

    VálaszTörlés
  7. Az a jó hogy az ember utánajárhat és érdeklődik,majdnem bedőltem én is nekik,köszönöm kedves fórumozó társaim hogy megosztottátok a véleményeteket!Enikő

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Miért olyan helyet nem választhatok ahol önellátás van? (apartmanok)
    Köszi a választ

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok ! Sajnos én is bedőltem ennek a csaló bandának, és most júli. 30-a óta próbálom a 2.580,-Ft-omat visszaszerezni tőlük. Módszerük, hogy az e-mail-jeimre rendre nem válaszolnak. Már tettem bejelentést a Fogyasztóvédelemnél, az ő álláspontjuk is, hogy tipikus esete a vásárlók megtévesztésének.

    VálaszTörlés