Érdekelnek ingyen cuccok, termékminták, nyereményjátékok, autó nyeremény, ingyenes pénz nyeremény, utazás nyeremény? Akkor itt a helyed!

Ingyenes Joker Pléd ajándék + Diego nyereményjáték

Pléd
A Diego most az első 4.000 regisztrálót meglepi egy Joker Pléddel. Sőt, ha most tovább ajánlod az oldalt három ismerősödnek, akkor részt vehetsz egy nyereménysorsolásban is, ahol további értékes ajándékok várnak Rád. A fődíj ugyanis egy 100.000 Ft értékű Diego vásárlási utalvány, melyet bármelyik Diego áruházban levásárolhatsz. A nyereményjáték vége: 2010. december 21. Küldte Anonim a fórumba. Köszönjük neki!
ingyen zene cuccok nyereményjátékok fórum (kattide)
részletek (katt ide)

6 megjegyzés:

  1. én regisztráltam, és utána fél perccel kaptam egy e-mailt, hogy benne vagyok az eslő 4000ben, és kapok egy plédet, a regisztráció után egy héttel... aktiváltam az e-mailt, de semmit nem ír hogy sikeres vagy valami, és most nem tudom, hogy mi legyen...

    VálaszTörlés
  2. regisztráció után tudod átvenni egy hétre rá,a legközelebbi diego üzletben.

    VálaszTörlés
  3. Szia!És arról írnak mikor mehetek be,és melyikbe?Vagy majd 1 hét múlva menjek be vmelyik diego-ba?

    VálaszTörlés
  4. igen, menjél be valamelyik diegoba és adategyeztetés után már viheted is :D

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Én is regisztráltam december 2-án. 10-én felhívtam a helyi Diego-boltot (vs. náluk van mind a 4000 név) és láss csodát, benne voltam a nyertesek között. Aznap e-mail-ban is értesítettek. Azóta van egy szép narancssárga plédem! Még sose-semmin nem nyertem. Nekem már Karácsony van ;-))

    VálaszTörlés
  6. ma mentem érte és nagyon jó :) soha nem nyertem semmit, és ennek most nagyon örülök :)

    VálaszTörlés