Érdekelnek ingyen cuccok, termékminták, nyereményjátékok, autó nyeremény, ingyenes pénz nyeremény, utazás nyeremény? Akkor itt a helyed!

Borsodi nyereményjáték - Állj a Sör végére - nyeremények

Borsodi logo
"Szerezz be egy üveg/korsó/doboz Borsodit és készíts egy videót, amelyen balról átveszed a sört, csinálsz vele valami vicceset/kreatívat, aztán továbbadod jobbra az utánad érkezőnek. Töltsd fel a videót, hogy legyen esélyed nyerni, és terjeszd az igét Facebook-on, iWiW-en meg Twitter-en...

Nyeremények:
Aki legalább 10 videót feltölt magáról Borsodis hátizsákot nyer! (a készlet erejéig)
A hét 10 legviccesebb videója külföldi sztárok által dedikált CD-t nyer!
Az első 50 videót feltöltő egy tálca Borsodi sört nyer!
Adott hónap 10 legkreatívabb videója egy tálca Borsodi sört nyer!
Szeptemberben az alljasorvegere.hu 10 legviccesebb videója a jövő évi Hegyalja fesztiválra vagy SZIN-re bérletet nyer!
Nyereményjáték Szeptemberig tart."

Küldte Lilla, köszönjük neki!
ingyen wellness nyereményjáték fórum (kattide)
részletek (katt ide)

7 megjegyzés:

  1. Uhh ez tetszik, de már nem maradt sok tálca sör :S sebaj elég lenne nekem a hátizsák is, vagy a SZIN bérlet :)

    VálaszTörlés
  2. Engem az a jövő évi Hegyalja bérlet izgat igazán. idén is ki akartam menni, de nem volt ennyi pénzem rá :(

    VálaszTörlés
  3. Ilyen könnyen máshol nem lehet nyerni szerintem :) Van jópár ötletem arra, hogy milyen szituációt lehetne felvenni és feltölteni. Simán bekerülne a Top10-be, amiért egy tálca sört kapnék :)

    VálaszTörlés
  4. no már el is fogyott a tálca sör :S:S most már csak táskát meg jegyeket meg egyéb nyereményeket lehet nyerni :S:S Amik nem kevésbé értékesek, de ez a tálca sör nem lett volna rossz :S

    VálaszTörlés
  5. Valójában nem fogyott el, még sorosolnak de azt már csak a kreatívak kapják meg, nem pedig a gyorsak ;)

    VálaszTörlés
  6. Hát ahogy nézem van már néhányelég jó akik pályázhatnak a legkreatívabb címre. Bár szerintem inkább a WTF kategóriába vannak a jobbak mintsem a Best Of-ban.

    VálaszTörlés
  7. elég brutál kis videók kerültek fel az oldalra, tényleg jókat lehet rajtuk röhögni.főleg ezeken a vidéki kicsit kommerszebb versenyzőkön.nekem tetszik nagyon.lehet hogy mi is összedobunk valami kis videócskát a haverokkal

    VálaszTörlés