Érdekelnek ingyen cuccok, termékminták, nyereményjátékok, autó nyeremény, ingyenes pénz nyeremény, utazás nyeremény? Akkor itt a helyed!

Ingyenes ajándék Tanári zsebkönyv

Tanári zsebkönyv
Töltsd ki az adatlapot, iratkozz fel hírlevélküldésre és ajándékba küldenek Neked egy ingyenes 2010-2011-es tanévre szóló Tanári zsebkönyvet. Küldte bevi a fórumba. Köszönjük neki!

nyereményjátékok 2010 ingyen fóruma (kattide)
A http://www.ntk.hu/ingyen_tanari_zsebkonyv oldal kérésére az ingyen katalógusra mutató link el lett távolítva a bejegyzésből!

12 megjegyzés:

  1. Ma kaptam meg a zsebkönyvet. Nekem nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Szintén megkaptam, és tényleg jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. Én is megkaptam pár nap alatt és nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. én még nem kaptam meg, de kíváncsi vagyok

    VálaszTörlés
  5. Mennyi idő alatt kaptátok meg, már vagy 2 hete regeltem és semmi... :S

    VálaszTörlés
  6. én nem kaptam meg, hiába regeltem

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Én is megkaptam köszönöm : )

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok : )
    Én is megkaptam párnap alatt köszönöm : )
    mesianyu

    VálaszTörlés
  9. Nekem is megérkezett kb két hét alatt. Mindenkinek türelem. Biztosan küldeni fogják :)

    VálaszTörlés
  10. Kb. 3 hét alatt megkaptam.Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  11. nektek is kellett webshopra regelni?:

    VálaszTörlés
  12. Kérem, hogy az akciót, amely az ingyenes tanári zsebkönyv megrendelésére vonatkozik, vegyék le honlapjukról, mert az akció véget ért!

    http://www.blogcatalog.com/blog/the-hungarian-freebie-blogger/6394e6b7f44bc8e0a2264ae6d4d5a58c

    Üdvözlettel:

    Viktória

    VálaszTörlés